Direktlänk till inlägg 6 februari 2017

Så trött

Av Michelle - 6 februari 2017 19:14

Skriver flera rader. Raderar allt. Skriver lite till. Raderar allt igen.


Ungefär så har det varit för mig hela veckan. Jag är så jävla dålig. Förlåt, men jag är så dålig. Tror verkligen inte på mig själv när det gäller skrivandet på svenska. Jag är så jävla dåååålig! Fattar inte hur jag inte kan fylla alla C kriterier på svenskan. Hur jävla dålig ska man få va? Kommer sänka mitt merit totalt pga det. Svenskan är tre jävla kurser ju. Asså neeeeej. Huvudet skriker neeeeeej. Kommer fucka upp.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle - 14 april 2017 00:03

Har inte sprungit på två dagar eftersom att det har regnet varje kväll. Det enda jag tänker på nu är: 1. Jag har ont i magen pga svårsmält mat 2. Det var länge sedan jag sprang och min kropp har vilat klart nu 3. Vafan svarar inte Joakim mig p...

Av Michelle - 10 april 2017 10:24

Vad har jag att klaga på egentligen? Mitt liv är så lätt i konstrast till andras. När jag är hungrig äter jag. När jag vill ut, ja, då går jag ut.  ...

Av Michelle - 9 april 2017 23:23

Jag äger ett set av träningskläder, ett par vita hörlurar som jag fick i samband med mobilköp och ett par skor (som jag även använder som sneakers.) Detta är vad som krävs för att jag ska gå ut och springa. Skor, hörlurar och kläder.    Vilket jä...

Av Michelle - 8 april 2017 21:43

Jag låser upp dörren, tar av min jacka och alla kläder i en otrolig snabb fart och gråter samtidigt ännu mer. Det gör så ont i överkroppen. Hjärtat bultar på ett konstigt sätt och mitt ansiktet är rött. Jag får knappt luft. Sedan står jag tillsist en...

Av Michelle - 28 mars 2017 00:02

Den gjorde mig så ledsen. Började att gråta massor. Främst för att alla hennes ord står i hennes dagbok. Dagbok. Något som jag skriver varje vecka. Men mina ord är inte lika fina som hennes. Jag är för dålig för att vara som henne.   ..ensam i sk...

Presentation

Min blogg används som en dagbok där jag skriver om mina känslor i alla former och nyanser.

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Arkiv


Skapa flashcards